kuzenim__2

Kuzenim – 2Çetin le yatak hanedeki odeyimimden sonra yatakta devam eden bi düzine ilişkimiz oldu ben onu o beni hergün sikiyorduk Yine birgün…

Posted On

sozlum_selma

SÖZLÜM SELMASözlüm Selma 24 yaşında, 1.67 boyunda, 65 kg. ağırlığında, 90-66-98 ölçülerinde, düz siyah saçlı kalkık burunlu, sütbeyazı tenli dolgun vücutlu iriyarı uzakdoğuluya…

Posted On

hic sex yapmamis

bir gün yolda giderken bir kiz görmüs adamyanina gitmis neyin var demis kizakizda cevap vermis hic SEXyapmadim diye adam üzülür kiz cpünkü cok…

Posted On

ahhh jale abla ne koydum ama

slm bn istbuldan burak size başımdan geçen bi olayı anlatıcam bn 19 yaşında birgençim ve etrafımdakiler tarafından çkiçi olmu sölüyolar herneyse bn olaya…

Posted On

Dünyamız 45 Milyar Yıl önce Oluştu

Dünya 45 milyar yıl önce meydana gelmiştir. Vahşi hayvanların ve dinazorların devrinden sonra hayvanlar ve ilk insanlar meydana gelmiş ve üreyerek nesillerinin devamını…

Posted On

ılk dokunus

Slm be K.maraştan okanben okulda bi kızla çıkıyordum kızın çokgüzel götü vardı.Kız çok azgındı ve çok güzeldi ve devamlı evine gidip sex yapardık…

Posted On

bakkal_ismail

Bakkal İsmailEşim artık ikinci bir yarak için çıldırıyordu.Her sikişmemizden sonra bana orçun lütfen beni yine birilerine siktir diyordu.Bir alıştımı insan bırakamıyor tabi bu…

Posted On

alıskanlık_yapan_gercek_sex_hıkayem

ALISKANLIK YAPAN GERCEK SEX HIKAYEMselam ben 22 yasinda ap olan bisexuelim.ve sadece aktif yada erkeksi ap olanlar ilgili cekiyo….istanbulda yasiyorum..ve sex olamadan bi…

Posted On

ahh kuzenim ahhh

slm ben ankaradan yazıyorumm kuzenim bigün bize geldii aslında pektee güzel deildii biz bunla küçük ken oyunalr oynar sewişirdik ama aklımız başimızdaydı ne…

Posted On