sexin doruğunda bi gün

Selam,ben bursadan mehmet 17 yasında ve hız tanımaz abaza bi aktifim. Neyse anlatacagım olay gecen sene basımdan gecti. Hez zamanki gibi yine sabah…

Posted On

belki de o gün bi daha gelmeyecek

Ben malatyada yaşayan durumu iyi gezmeyi çok seven sürekli şehir dışına seyahate çıkan 188 boyunda atletik yapılı oldukça yakışıklı biriyim. Bu siteye çok…

Posted On

ateşli gün

Merhaba arkadaşlar hemen konuya giriyorum.Ben 19 yaşında ela gözlü 187 boylarında 72 kilo bir erkeğim bu olay geçen yaz antalya`da oldu benim samimi…

Posted On

yengemle geçirdiğim en güzel gün

mrhba ben koray birgün yengemle çay içiyorduk çayım bitti ve yengem yenisini getirdi tam o sırada ayağı takıldı ve çayı benim üstüme döktü…

Posted On

izmirli tatlı çiftle 1 gün

slm burada uzun zamandı r anı ları nı zı okuyordum bende yazmaya karar verdimnette sohbet sitelerinde gezerken ş imdi nikini unuttugum bir bayanla…

Posted On

parayla 8 posta attım 3 gün kalkamadım…

Slm arkadaşlar ben istanbuldan emrah ben başımdan gecen bir sex hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum… Çalıştığım yerin karşısındaki işyerinin sahibi bayanmış    6 yıldır…

Posted On

uc guzelle bir gun

Ç Güzelle Bir Gün Size üç meleğimle yaşadığım güzel anılardan birini anlatacağım. Bir gün canım sıkkın bir şekilde eve yürüyorum.Sınavım kötü geçmiş zaten……

Posted On

bi gün sikecem çok azdırıyor beni

slm arkadaşlar ben kadir ben 18 yaşında bakir biriyim hiç ilişkim olmadı neyso konuya giriyim ben kendimden yaşça büyük kadınlardan hoşlanırım neyse dışarda…

Posted On

Annemin Gün Arkadaşı Beni Yatağa Attı

Merhabalar.Ben Burak.32 yaşında dul bir adamın.Bursa da elektrik dükkanım var.İşlerimiz iyidir her türlü elektrik işlerini yaparız.Dul yani bekar olduğum için annemler ile yaşıyorum.Eşim…

Posted On